بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دایی: خدا به ما رحم کرد که با این داور نفت را بردیم!

دایی عنوان کرد: بازیکنان حریف چه فریادهایی بر سر داور می‌زدند و به او توهین می‌کردند که حتی چهارتا استادیوم آن طرف‌تر هم صدایشان شنیده می‌شد. اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد. داور 5دقیقه وقت تلف‌شده گرفت و بعد دو دقیقه هم به آن اضافه کرد مگر چنین چیزی می‌شود؟! خدا به تیم رحم کرد که با این شرایط پیروز شدیم.
وی در مورد جذب بازیکن جدید گفت: ما قطعاً تیم را تقویت می‌کنیم و نقاط ضعف‌مان را پوشش می‌دهیم اما تیمی که 5روزه تشکیل شود و سه روزه هم بسته شود، عالی کار کرده است، سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم و بهتر از الان شویم.
سرمربی راه‌آهن در مورد وقفه در لیگ برتر گفت: من پیش از این هم صحبت کردم و گفتم تیم‌های ملی کشورهایی قوی هستند که لیگ پویایی دارند، باشگاه‌های اسپانیا و آلمان در چندین جام شرکت می‌کنند آنها در دنیا حرف اول را می‌زنند و عالی نتیجه می‌گیرند. انگلیس راببینید چند جام دارند اما ما تافته جدا بافته در فوتبال هستیم. این تصمیمی است که غیرفوتبالی‌ها برای فوتبال می‌گیرند و به آن ضربه می‌زنند. لیگ 18 ، 20 و 24 روز تعطیل می‌شود. در حالی‌که اگر می‌خواهیم تیم ملی موفق باشد باید لیگ خوبی داشته باشیم.

بازی‌ها را تعطیل می‌کنیم و با تاجیکستان بازی دوستانه می‌گذاریم و یک نفر از بازیکنان اصلی مقابل تاجیکستان بازی نمی‌کند پس چرا مقابل تاجیکستان بازی کرده‌ایم؟
برای چه لیگ را تعطیل کرده‌ایم مگر نمی‌خواستیم تیم ملی هماهنگ شود پس چرا بازیکنان اصلی مقابل تاجیکستان بازی نکرده‌اند.
وی افزود: بیشتر بازیکنان فیکس آنهایی بودند که سه روز قبل از بازی آمده‌اند، تیموریان، قوچان‌نژاد، دژاگه، پس چرا لیگ را تعطیل کردیم و فشار را روی ما و بازیکنان ایجاد می‌کنید. با فرسایشی شدن لیگ بازیکنان بیشتری از دست می‌روند و از شرایط بازی دور می‌مانیم.
دایی در مورد حضور دو رگه‌ها در تیم ملی گفت: آنها بهترین نفرات تیم ملی بودند و همه ایرانی هستند و باید از آنها استفاده کنیم، دستشان هم درد نکند که به تیم ملی کمک می‌
کنند.
علی دایی در مورد شایعه برکناری کفاشیان و همچنین تغییر کی‌روش اظهار داشت: من در این مورد صحبت نمی‌کنم، من سرمربی هستم و مسائل مدیریتی به من ارتباطی ندارد، همیشه گفته‌ام امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد.
وی در مورد اینکه گفته است اگر پرسپولیس پولش را ندهد از این باشگاه شکایت می‌کند، گفت: این اخبار را از کجا به وجود می‌آید، حرمت قلم بالاست، نمی‌دانم این مسائل و اخبار را کدام خبرنگار که به خواب رفته است می‌گوید؟ این مطلب کذب است، اگر بعد از صحبت‌هایی که من در مورد پرسپولیس داشته‌ام کوچکترین فایل صوتی از من داشتید که من چنین حرفی زده‌ام در خدمت شما هستم، هرچه دوست دارید انجام دهید.

وی ادامه داد: برخی اخبار دروغ می‌گویند، البته من از حقم نمی‌گذرم و حقم را می‌گیرم.
دایی با اشاره به یکی از خبرنگاران خبرگزاری فارس در جلسه گفت: شما هم در این خبرگزاری‌تان به دروغ می‌گویید که طلب‌هایم را بخشیده ام . بر اساس چه چیزی چنین مطلبی می‌نویسید؟ اگر بخواهم پیگیری کنم خیلی مسائل است اما حرمت قلم بالاست.

وی ادامه داد: سالی که با پرسپولیس قطع همکاری کردم به من گفتند مبلغ قراردادت را معین کن و من گفتم حاضرم امسال بدون دریافت مبلغ برای پرسپولیس کار کنم. کجا گفتم از حق و حقوقم و طلبم گذشتم که چنین چیزی را می‌نویسید. خودتان خبر می‌نویسید بعد آن را تفسیر می‌کنید که دروغ است.
در این هنگام خبرنگار خبرگزاری فارس رو به علی دایی کرد و گفت: این موضوعی که می گویید ما خبری در این خصوص زده‌ایم، خبر نبوده بلکه یک یادداشت بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 8 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته پانزدهم,اشتباهات داوری,راه آهن,نفت آبادان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com